Hol lehet kisgyermekes bérletet venni?

A jegypénztáraknál biztosan lehet venni. Na de máshol is lehet ám! Csak kicsit el van dugva.

Vajon hol van elrejtve még kisgyermekes bérlet lelőhely? Nekem évekig fel se tűnt. De Neked most elárulom a "titkot"!

A szokás hatalma

Eddig mindig a jegypénztáraknál vettem meg a kisgyermekes bérletszelvényemet. Hiába kerestem a jegyautomatában, nem találtam.

kisgyermekes_berlet_tabla.jpg

Minden hónapban elcaplatni a gyerekkel/gyerekekkel a közeli jegypénztárhoz és sorba állni nagyon nem szerettem. Volt, hogy akkor vettem meg előre, mikor együtt utazott a család be a városba.

Három év alatt egyszer sem kérdeztem meg, mert meg voltam győződve, hogy csak a jegypénztáraknál lehet megvenni.

Ne félj kérdezni!

Egyszer csak nagyon elegem lett a sorban állásból havonta a bérletemért. Így hát miután megvettem, megkérdeztem a pénztárost:
- Ugye automatából nem lehet megvenni a kisgyermekes bérletet?
- De igen. - hangzott a válasz - Az "Egyéb jegyek és bérletek"-nél.
- Köszönöm! Viszontlátásra! - mondtam.

 

Mennyi időt és idegeskedést megspórolhattam volna egy kérdéssel!

Amikor legközelebb egy bkk automatánál jártam, meg is kerestem a fent említett menüpontot. De azon belül még nem volt kiírva, hogy "kisgyermekes bérlet", így tovább kerestem. Nem ment elsőre, de végül sikerült! Megtaláltam és sorban állás nélkül meg tudtam venni!

 A "titkos" útvonal

Ezennel megosztom Veled lépésről lépésre. A képeken láthatod, hogy mi után mit kell megérinteni a jegyautomatában ahhoz, hogy a kívánt bérletet elérd.

berlet_1.jpg

Egyéb jegyek és bérletek

berlet_2.jpg

 Budapest-bérletek, kerékpárbérlet, kutyabérlet

berlet_3.jpg

 Havi Budapest-bérletek

berlet_4.jpg

Kisgyerekeseknek

Ti tudtátok ezt?

 

Ha van valaki, akinek még hasznos lehet ez az információ, kattints a megosztás gombokra!
Itt további hasznos információt kapsz!